Teikiame kvalifikuotas finansines, buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms.
Pagal Jūsų verslo specifiką ir individualius poreikius mūsų specialistai sutvarkys buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės sudarymo.
Buhalterinės apskaitos tvarkymas apima:
• pirkimo, pardavimo dokumentų registravimas apskaitoje;
• kasos dokumentų registravimas apskaitoje;
• banko dokumentų registravimas apskaitoje;
• avanso apyskaitų registravimas apskaitoje;
• ilgalaikio turto apskaita;
• atsargų apskaita;
• darbo užmokesčio apskaita;
• mokesčių apskaičiavimas ir registravimas apskaitoje;
• deklaracijų ir ataskaitų ruošimas ir pateikimas VMI, SoDrai ir Statistikos departamentui;
• metinės finansinės atskaitomybės ruošimas bei mėnesinių ataskaitų akcininkams parengimas;
• konsultacijos teikimas apskaitos ir mokesčių klausimais.
Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas:
Jeigu Jūsų įmonės dokumentacija buvo netvarkyta 3 – 6 mėnesius ar ilgesnį laiką arba buvo vedama dalinai, esame pasiruošę Jums padėti ir sutvarkyti apleistą buhalteriją.
• Sutvarkome apleistą apskaitą už praėjusius laikotarpius nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo;
• Pateikiame visas reikalingas ataskaitas už praėjusius laikotarpius;
• Patikriname praėjusių laikotarpių deklaruotus mokesčius, radus netikslumų – ištaisome nesutapimus ir patiksliname deklaracijas;